happy moment

vilken sjukt bra kväll igår :')
alex, sara och johanna-snack..
det behövdes.
och på höstlovet?
jaaatack, en växjötripp för er då kanske? ;)
imorgon bestämms det o jag håller alla tummar jag har !<3



dagen idag ahr bestått utav pluggpluggplugg gånger 100000 ;o
träningsläraprov imorgon, alla muskler o ben o begrepp o gud vet allt !
men jag känne mig väl förberedd :)
skol-läkaren idag ocks, med pappa.
han kan ju gå någonstans, han gjorde mig bara ännu lessnare.
det är iiinte astma, och jaa, jag vill åka till götborg o undersökas.
men nej.. "vi har precis samma kunskap som dom i göteborg"
eller iaf jag
.. sa han ! joo, men det märker ju jag också att du har.
aja, nog om klag , träningen va sjuukt kul !:D
90-30 runt sjön + brottarfys !:D
man är heeelt slut på tisdagskvällarna, but I like it.
jag vill bara påminna er om att amanda och frida är grymt bra.
verkligen , och frida, du är värd så mycket mer.

sovsött / Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Johanna, du är himla bra du med! Vi har ju lite saker gemensamt kom vi ju på idag också! HAHA. puss på dig <3

2008-10-15 @ 19:52:34
URL: http://cykelnochjag.blogg.se/
Postat av: Frida

<3 tack, man behöver höra sånt allt oftare!

TACK TACK TACK TACK :) jag hatar att man är så jävla lättlurad.....

2008-10-15 @ 22:18:31
URL: http://fridahultin.blogg.se/
Postat av: sara

BILJETTERNA ÄR BOKADE! :D

och jag är så sjuukt pepp!

kommer bli dom bästa dagarna! <33

2008-10-15 @ 22:23:18
URL: http://saaraliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0