lycka?

jag har nog all den lyckan jag behöver.
jag har friidrotten, en underbar familj, vänner
och ett hus att bo i , o mat att äta :)
men just nu är jag lite less..
jag menar, den allra knasigaste killen jag känner,
men också den bästa.. finns inte här när jag behöver han som mest.
han finns där typ 10ggr om året, och det är för lite.
alexander, jag behöver dig, nununu.
du är det ända som saknas just nu.
allt annat i mitt liv är perfket, och jag skojjar inte.
jag behöver inte ngr plastiga kompisar, playerskillar
massa sprit och droger eller vara kändis för att vara lycklig.
jag har det jag behöver, jag har dom bästa vännerna.<3
som älskar mig för den jag är :)
jag älskar mitt liv, och allt vad det innebär :D
imorgon ser jag fram emot ngt.. extra :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0