MY BIIIIRTHDAY !

SJUTTON ALLTSÅ!
oj herre.. vilken helt uuuuuuunderbar dag!
bättre än förväntat !:)
vaknade upp av familjens underbara stämma till : Ja må hon leva !
sen fick jag en väska av syster :) TACK !
gick ner, såg ett stooooort paket, och där i ..
EN DATOR !!!
hooooly shit !:D
jag blev sååå glad :')
tacktacktack , mamma o pappa!
släktkalaset igår va också great, fick massa presenter.
och massa prat med kusinemelie blev det med !:D

men aah, KVÄLLLLLLLEN IDAG !:D
heeelt galet !
började vid 6 hos Johanna !:)
fixa lite, sen begav vi oss till Marcus.
där alla killarna var !:)
och efter att jag har sagt : JAG FYLLER ÅR IDAG , tuuuuuuusen ggr
gick vi till Johan, där the party var !:D
lite segt i början, men herre gud så bra det blev !!
alla bara dansade, skrattade,sjöng för mig, pratade
och hade så sjukt kul tillsammans !
Figgare,Specialidrottare,Fria och äldre friidrottare!
jaaaa, sicket häääligt gäng vi är tillsammans !
jag kan inte bseskriva i ord vilken bra födelsedag jag ahr haft !
det är galet , och allt är tack vare familjen och mina uuunderbara friidrottsvänner :)
& tack alla för smsen, telefonsamtalen och jaa, allt ni har sagt o gjort.
det betyder så mkt !
och smset av Lina är obeskrivligt. tack. <3
jag vet inte vad jag ska säga, för jag kan inte uttrycka mig i ord !:')
JAG HAR INTE VARIT SÅHÄR GLAD PÅLÄNGE !:D:D:D
taaaacccck alla som gjorde min kväll till den bästa !
jag ljuger inte om jag säger att jag älskar er, !<3

nu är det iofs 5 oktober, men dt känns fotfarande som det är 4.e ;)
take care :)
loooove / yo-yo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0