1 September, ny månad, nya möjligheter.

jaa, det sägs så.. :)
Min helg har varit mer än bäst, o jag menar det!
en KANONHELG med lina uppe i huvudstaden :)
shopping för tusenlappar o massa god mat & fint hotell :D
På lördagen blev ddet först det största köpcentret i Stockholm, sen på kvällen, Grönan !;)
Sommarkrysset, o JA, vi syndes i TV, heeeela tiden !^^
VIP-platser av Marcus Fagervall ;) haha
tack så mkt .
sen fick vi massa rosor o jag gav den ena till en kille på tunnelbanan :)
jag hade bestämmt mig för att ge den till ngn, så det fick bli han!
en trevlig pick. ;p
på söngen va dettjejmilen som gällde, och det första jag gjorde när jag kom dit,
va att se Louise Lindberg från ljungby..<3
ååååh, jag saknar allt som vi hade!
sen bar det av till gamla stan, kolla o ta massa fina kort.
prata med vakterna på slottet som va sjukt gulliga !:)
sen hotellet, där vi kollade "En annan del av Köping" ;) haha
Måndagen tillbingades i City, för att gör Stockholm osäkert!^^
vi shoppade jäääärnet :)
jag köpte :   - Ett par jeans
                      - cinos
                      - lång kofta
                      - jacka
                      - mössa
                      - lång shorta
och massamassa godsaker !;)

Tack Lina,Pelle&Caroline för en fantastisk helg i stockholm! :)
ni är underbara hela högen !
"OJ HELA CHINA HAR BOSATT SIG PÅ HOTELLET ! "
Lina är världens bästa lina, <3


HAPPYHAPPYHAPPY !
/ Johanna

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0