music is my way of thinking

en härlig dag i skolan, som började med idrott, klassen spelade fotboll & ultimate, samtidigt som vissa fick prova på att åka någon slags skateboard! självklart var jag där, snabbt som tusan, med hannah som hjälpte mig, och med en förstor hjälm ;p haha! sjukt roligt.. sen blev det lektioner, och därefter sjukan i 1timma ungefär! och därifrån gick jag med 2 penciliner, kåvepedin i ena handen och rinexin i andra! (y) underbart.. sedan hälsade jag på träningen för första gången på 2månader typ, sjukt kul att se alla :) jag fick även ställa upp som tränare, och det tackar man inte nej till! pappa&jag beställde sedan en ny säng till mig, och imorgon ska den hämtas ! det, därimot är underbart :D

min dator är förresten knäpp, så därför lånar jag jennies (: ha en fin kväll! PUSS&KRAM

min fina fina vän, louise, fyller idag 18(!!!) år :D
hon är underbar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0