6-0

resultatet i hockeyn idag, åseda krossade (y)
gööött mos !:D joel,jennie,jag,marcus & robin
checkade matchen tsms, en väldigt trevlig eftermiddag,
som dock inte slutade riktigt som jag ville, men det är löst :)

annars har dagen varit bra, Badhuset med Joel,Adam och Felix,
supergoa killar :D myycket skratt vill jag lova! toppenkillar
det där :) jennie satt vid sidan av o kollade o pluggade,
pga sitt hål i navlen, får hon inte bada på 3 veckor, SYND ;p haha

aja, sen blev det somsagt hockey, :)
en helt underbar helg . tack alla underbara killar !<3

och NEJ, jag ångar ingenting, för det va mysigt :)

JAG ÄLSKAR DIG LILLASYSTER,<3

Kommentarer
Postat av: frida

................JOHANNA!?!?!??! :)

2009-02-10 @ 21:56:11
URL: http://fridahultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0