sister

min lillasyster är världens finaste tjej & jag älskar henne :')
det blev en bra kväll ; sjuuukt god pizza till att börja med,
sen kom joel , o vi sjöng singstar !:D vi promenixade sedan
till ishallen o kollade på när Marcus&Anton tränade med
laget :) och vid klockan halv 10 gick vi hem allihopa (:
när vi hade sagt hejdå oså, så fick jennie ett andnings-
anfall, jag ve inte vad som hände, men hemskt va det !
jag höll mig lugn, o hjälpte henne att hitta tillbaka till rätt
andning igen, men fy va rädd jag va ! jag vet själv hur det är,
det är inte rättvist att hon också ska behöva få det ;o
nu mår hon bra :) o vi har precis kollat på "Skicka vidare" :D
älska filmen !

Bästa vän, <3

I won't give up
I won't break down
Sooner than it seems life turns around
And I will be strong
Even if it all goes wrong
When I'm standing in the dark I'll still believe
Someone's watching over me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0