home

jag är hemma, efter en så himla fin helg i halmstad med miriam, efraim, erik, hannah & sara :) åh, allt har varit underbart! och så fina vänner som jag har, det är helt sinnes!

jag har även fått tillbaka min dator nu, men den används inte idag, jag är för trött! tänkte faktiskt gå o lägga mig nu! jobbet tar kol på mig ;o men hannah är bäst! dagen har spenderats på jobbet, träffat underbara, fina marielle, och det är somvanligt lika trevligt (: en lång hejdåkram hann vi med, imorgon åker hon till grekland :( <3

en mer utformad story om halmstad kommer imorgon, godnatt kära vänner :)


Kommentarer
Postat av: marielle

jag kommer sakna dig som tusan, underbara johanna.

tack för idag :) <3

2009-07-20 @ 20:49:45
URL: http://alltommarielle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0