underbart

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace



allt är topppen (:
gårdagen spenderades först på sjukan, sen på staden med oskar :) en mycket mysig dag som avslutades med sommarsimskola! härliga jobbarkompisar, söta barn och mycket plaskande! great. jag åkte hem, träffade carro & simon, och gjorde blåbärssmoothie innan vi kollade på film (: sara kom också.. "skicka vidare" blev det! vid halv 1 tiden gick dom hem, efter en fin kväll :) jag somnade runt halv 2, efter att ha ätit, telefonat och fixa iordning mig.

min dag idag har även denna spenderats på sjukan, sen åkte jag hem, vilade lite och sen kom mamma och pappa hem :) många kramar och mycket prat, oj, som jag har saknat dom! en hel vecka utan att ha träffat dom.. och på lördag åker dom igen, denna gången till hällevik, till jennie som tävlar där! och jag stannar hemma och måste jobba (y)

nu ska jag faktiskt sova, men innan dess ska jag umgås med min älskade familj :) PUSS


olsmässan, dag 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0