the start of something new

en underbar dag (: började med att jag träffade marielle på stationen i 5 min, innan hon var tvungen att gå på bussen & jag sprang vidare mot ortopedkliniken för att få tid till operation.. i höst är det dags för första, sen väntar två till efter det :) lina&robban hämtade mig på stationen, vi åkte upp till deras lägenhet, fikade med glass&varma hallon, och åt fruket (: mycket prat hanns också med (: underbara människor! och GRATTIS fina lina, <3 när jag kom hem, så gick vi direkt till parken, plockade blommor, och började klä midsommarstången, det var ett glass gemlagäng som samlats! mycket mysigt , även god mat fick vi (y) carro&Jag träffade sara en stund, myspys (: jag ahr nu tillbrinagt kvällen med carro, jocke och emil (: mycket mysigt,! härliga människor ! <3

orkade inte vända :*

LINA STENSSON!
min allra bästa vän, tjejen som jag kännt i 2 år, som vet allt om mig, som kan se allt utan att jag berättar! hon som alltid vill allas bästa. under senaste tiden har allt gått i vågor mellan oss, sakta med säkert hittar vi tillbaka! och jag ljuger inte om jag säger att jag älskar henne, allt vi gjort tillsammans, allt vi varit med om, alla minnen och alla skratt! allt är galet ! Lina , du är nu 18år, det är sjukt ! vart tog tiden som 16åring vägen? ;o då vi kom in på deluxe utan leg, då vi gjorde allt för att få komma in på 18.års-stället! crazy! jonas & henke! allt det va knäppt :p men underbart! nu slippr du "planka" in, nu kan du stolt visa upp ditt leg och säga : JAAAA, jag är 18!!! I love you, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0