bilder från igår :)




syster & jag tog med oss våra underbara grannar ut på en promenad i gemas
fina natur :) det ena ledde till det andra, o vi kom tillslut hem, jag med ett
lerigt ben, eftersom att jag plurrade i bäcken, o jennie med en mobil full
av fina bilder :) mycket mysig eftermiddag ! (y) det var sedan dags för
EARTH HOUR ! jag hade taggat hela dagen, bjudigt hem 9 vänner, o fixat
en massa värmeljus !(y) toppen, här kommer ngr bilder (:¨


MYYYYYSIGT !



min dag idag spenderade jag i sängen till klockan 12.00,
åt god frukost, innan jag begav mig ut på en långpromenad
i det underbara vårvädret :) efter min promenad, satt jag mig
på ett berg, lyssnade på höög musik, o bara tänkte :) det behövdes!
jag hälasde på carro som är sjuk, innan jag gick hemåt !
fika med mamma,pappa,farfar o majsan o nu sitter jag här
o kollar bilder ! en toppen-söndag! promenix med sara ikväll (y)
PUSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: marielle

ser ut som om du hade en underbar dag! :)

2009-03-29 @ 21:38:37
URL: http://alltommarielle.devote.se
Postat av: Anonym

det har jag verkligen haft (:<3

2009-03-29 @ 22:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0