don´t worry, be happy

en dag som innhöll allt mellan skratt och gråt, somvanligt :D skolan var faktiskt bra idag, Linn&Jag har nästan bestämt projektarbete, och så slapp jag detta hemska tyskaprov !(y) men lektionerna var jobbiga, satt med med huvudet i händerna och luftade mig över bänken,! men som tur väl är så vet alla nu :) en sak idag gjorde mig iaf glad :D MVG på tyskaprovet !! det behövdes, ! kollade en stund på träningen sen, träffade underbara människor, anna är toppen! <3 och medans anna tränade spelades denna låten högt ur högtalarna : don´t worry, be happy.. och jag kände att den var tillägnad mig ;p max gjorde mig också på bra humör vill jag lova ! nu ska jag kolla vidare på lakers-troja på tv.n,
det känns dock helt fel att kolla på den på tv, när jag alltid va på hockey med lina innan, men.. things changes, och också människor! jag saknar dig lina, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0