I´m just a girl, trying to find a place in this world

min dag har varit slapp :) skola mellan halv 10 o halv 11, sen lunch o därefter till sjukhuset, där jag träffade ebba, som jag pratar med, pga av mina andningsbesvär! hon får mig att må bra :)
: jag har tänkt på dig hela veckan johanna, och jag har nog aldrig träffat en människa som är så positiv som du, det är verkligen något du ska ta åt dig, för det är en sån bra egenskap! Även om folk försöker trycka ner dig, eller tycka synd om dig, så har du ändå humöret upp, och orkar vara glad ! precis som en badboll, när man trycker ner den under vattnet, o sen släpper, så ploppar den upp lika fort som det blivit nertryckt ! Du är en förebild åt många, ta vara på det !
då kan jag säga att jag verkligen tog åt mig.. :D det är kul att höra ! nu har jag precis keekat upp min billys panpizza , ska packa klart, o om 3timmar går tåget mot borås ! I´m happy !

Kommentarer
Postat av: Kim

Hon har rätt Johanna!

2009-03-07 @ 20:24:27
URL: http://kimek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0