it´s a new day, it´s new start

vaknade imorse o visste inte vart jag skulle ta vägen ! min nacke mådde piss & jag fick skita i skolan & istället ligga kvar i sängen tills jag skulle till sjukan.. & inga bra besked fick jag heller, allt hade blivit sämre.. o det ända som va positivt var att jag får sola o bada hu mycket jag vill i spanien! & att jag får ta bort kragen så mycket det går när vi är iväg. det känns skönt ! men alla muskler sitter som en knut i nacken & hela ryggen (y) jippie !! efter sjukan träffade jag sebbe,marcus & andreas en stund, vi pratade mest (: oj, va bra de killarna är ! träffade också marielle en snabbis innan min buss gick ! hoppas alla mår bra :) puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

bryan adams ! :)

2009-03-31 @ 19:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0