you´re my better half

56 dagar har nu gått utan att jag rört ett par träningsskor, eller
tagit på mig mina älskade träningskläder.. allt är förändrat..
min dag tillbringades i skolan, ngr lektioner, sen gick jag ner
till stan med max,kalle,daniel&alexander, de skulle äta
o jag skulle till idrottskliniken, jag fick akupunktur.. sen träffade
carro, som jag gick på stan med en stund innan jag träffade
andreas&sebbe på stan, gick med dom en stund, innan
marcus & anton också kom (: en hel del skratt vill jag lova!
ni är heelt otroliga, <3 marielle kom också på slutet, ja-a,
den tjejen är ngt extra (: <3 nu ska jag köpa massa godis
o tjocka mig med ! take care ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0