fiscarro

jotack, det stämemr ju verkligen , vi ligger i min säng o pratar, mitt i allt så hör man carro lägga av världens brakare, tillochmed 5 stycken !^^ lite kul va det faktiskt , jaa ! nu får vi snart besök från våra kära killar från alvesta ! marcus & dan kommer hit, sen blir det myskväll med  jocke,sara&carro ! (y) greejt !

fick tillbaka ledarskaps-slutprovet & träningslära-slutprovet idag, och jag är gaalet glad !:D MVG på båda, ! sen blev det att följa med sara till sjukan & sedan träffade jag marielle en stund ! efter det kunde jag ju mått bättre, men vafan, jag antar att that´s life ! nu ska carro bajsa ;) PUSS

Kommentarer
Postat av: Josse

Fin blogg! Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin =)?

2009-05-19 @ 21:51:58
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0