I can walk a thousand miles to be with you

jag saknar min fina vän martin, så sjukt himla mkt !!

en skoldag som har varit så tråkig.. jag har bara gått runt o deppat o inte sagt någonting typ.. många har märkt detta, o frågat.. men jag antar att det kommer vara såhär ett tag framöver. TACK simon, för att du bryr dig :)<3 ledarskaps- slutprovet va lätt, jag kände att jag kunde så gått som allting, svarade på allt & kände mig inte osäker på något speciellt! great! imorgon är det specialidrotts-slutprov, och även det känns bra, tänker inte plugga ngt på det, för det är i princip samma saker som vi hade på träningslära-slutprovet förra veckan :) topppen (y) jag kollade på träningen idag, kul att träffa folk, mindre kul att veta att jag kanske aldrig mer får springa dom där intervallerna, hoppa dom där hoppen, inte ens köra den hemst styrkan som jag älskar.. men jag bet ihop, o försökte le :) hannah&jag har haft en underbar eftermiddag tillsammans, och pratat om väldigt mkt bra saker ! jag älskar dig, fina människa! <3 nu ska jag färga carros hår, men först en promenix med henne :) PUSS

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0