syster

min syster är den finaste tjejen i denna världen :')
vi sitter här o drygar, ! killarna är på mach och festar
i norrhult, medans vi har ätit god mat med mormor,
morfar, lissie och gunnar :) Mycket mysigt ! åseda
är underbart. jennie&jag tänkte klättra upp på gymnasie-
taket och bara mysa ikväll i solnedgången ! ta lite fina
kort oså (: imorgon blir det kansek minigolf, träffa
fina vänner och mys ! grejjt ! min dag har annars varit
toppen, växjösjön på morgonen med halva klassen,
sen engelska i en kvart, sen slutade vi 11.00 (y) gött !
staden med marielle,bea och sara en liten stund , innan
marielle följde mig till sjukan , där jag tillbringade en timma
av min dag. syster och jag tog sedan bussen till åseda,
där vi nu ska tillbringa våran helg (y) mycket bra , som alltid!
pussssssss

Kommentarer
Postat av: joel

vadå?? jag festade aldrig

2009-05-16 @ 01:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0