where were you, when everything was fall apart

skolan mellan 11-12, sen ävertyrsbadet med ID07, inget bad för min del.. men jag va ändå dygnsur när jag kom in till omklädningsrummet, för att ta på mig skor oså senare.. många blöta kramar blev det av våra kära killar .. jag träffade marielle, ellen o johanna ! sen gick marielle o jag till stationen o pratade en stund, innan sjukan väntade för min del.. åkte kvart i 4 hem med carro, som jag sedan har spenderat hela min kväll med :) glass, prat, solning, skratt, sen träffad vi också Marcus&Petter som kom med bilen från alvesta ! en trevlig kväll med dom ! jocke också såklart :)



Kommentarer
Postat av: L I S E

vilka mysiga bilder :)

2009-05-26 @ 10:04:09
URL: http://liselottehultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0