awesome

GRYMT bra idolkväll (: jag blir så imponerad och inspererad av deras energi och deras otroligt bra framträdanden, :D galet! Med massa godis, chips och ett glas vin satt mamma & jag framför idol o myste hela kvällen! Pappa smet också dit efter en stund. Älskar dessa familjekvällar då man inte gör något annat än att slappa :')

barnträningen gick bra, somvanligt, barnen är helt underbara :) deras glädje, energi och vilja smittar av sig så otroligt mycket! & när dom säger ; Vi gör det för din skull johanna.. Då är det nära att glädjetårarna kommer :') snart är det dags för Julklappsjakten, och oj va kul det kommer bli :D jag håller i underhållningen om kvällarna! underbart :D:D det blir mycket kul vill jag lova!

nu blir det att kolla på utröstningen ur IDOL, hoppas alla har en lika fin kväll som jag!

& grattis, Simon Nilsson, 18år :) snart blir det en hejdundrandes festkväll (y)

TAGGGGGA IDFEST IMORGON :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0