bad day

ja, det kan man lugnt säga. Har gråtit så gott som hela dagen i skolan.
Morgonen i simhallen va hemsk rätt ut sagt! Tack erik, christoffer, linn,
anna och hannah som räddade min dag. :) ni är så otroligt fina, & jag
önskar ni visste hur tacksamma jag är för all er hjälp! ♥

eftermiddagen tillbringades dels med världens finaste marielle,
som ännu en dag räddade min eftermiddag, dels på idrottskliniken
och sist men absolut inte minst tillbringade jag hela
kvällen hemma hos familjen andersson (: HANNAH ÄR BÄST! <3
nu är presenten klar till effe, och den blev otroligt fin, (:

godnattkramar <3


Kommentarer
Postat av: marielle

johanna, du lyser upp min värld.

TACK <3

2009-09-17 @ 22:38:12
URL: http://alltommarielle.devote.se
Postat av: carro

glöm aldrig att jag finns för dig.

I vått och torrt! <3

2009-09-17 @ 22:48:05
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0