even the best fall down sometime

onsdag igen, vilket innebar riskettan i 3h för min del (: mellan 09.00-12.00 satt eiman & jag i en teorisal o ch kämpade oss igenom dessa timmar, med bananer, äpplen, läsk och bullar (y) det blev sedan staden med hannah&carro, för att sedan gå upp mot skolan och ha specialidrottsföreläsning om Mental träning, vilket jag tycker är superintressant! Jag, Hannah & louise gick ner mot staden runt kvart i 4-snåret och träffade filip o gustav innan vi sedan gick mot stationen för att åka buss! Jag stötte på underbara fina anna :) och sedan, som en överraskning, kom också en utav mina bästa vänner, marielle :) gissa om jag blev glad då.. :D:D i bussen hem satt jag & sov hela resan, sjukt skönt. Nu ska jag äta, och sen ut med sara&carro, ! great . ha en fin kväll<3

Kommentarer
Postat av: Liselotte Hultgren .

ha en kul kväll :)<3

2009-09-02 @ 18:58:36
URL: http://checked.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0