take my hand, run away with me

dagen idag har väl varit både ris och ros (: jag hade förväntat mig en kort dag i skolan, närmare bestämmt till 11, sen ett körkorts-sluttest på Dahl´s, och sen hemfärd med bussen 12.20! men istället fick jag gå i skolan till kvatr lver 3 ;o underbart! nejmen, vi slutade 11, hade hål, sen UF-möte vid halv 2! jag hann dock med ett test, och hade 63/70!!! toppppppen :) de känns bra nu!

när jag tillslut va hemma va jag heelt sjukt trött!

jag satte mig framför fotbollen på TV innan, men klarade bara av att se spelarna gå in på plan i andra halvleken, sen sket det sig, jag fick panik, klarade inte av att se! jag gick ut en runda, men i varje fönster ser jag fotbollen, alla springer runt, alla har kul, alla får träna! jag pallar inte det längre. Jag var så himla nära att bara ta det löpsteget, som kanske gjort att jag aldrig mer får träna. Jag tog inte det steget, jag fortsatte gå, jag ska inte förstöra något! jag vet att många tror på mig, och jag tror på migsjälv!

nu ska jag packa (: imorgon kommer alex och zacke!!!! :D:D:D men innan dess ska jag hinna gå i skolan, körlektion, umgås med vänner och städa lite!

varma kramar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0