den vackraste stunden i livet var den när du kom

lars winnerbäck är kärlek, så är det bara :)
min dag har varit så otroligt bra! skönt att vara tillbaka i skolan, mycket brunare än alla andra :D det gillas himla mycket! fick även träffa alla underbara klasskompisar, vänner och min fina pojkvän. Sen efter skolan fick jag även träffa världens finaste Marielle, och även mina två av mina bästa gemlakompisar Carro&Simone! jag jobbade 2 timmar efter detta och efter det blev det mys med jennie framför tv.n och sedan svenska hollywoodfruar vilket är det bästa som finns typ ;) BIG LOVE!

Kommentarer
Postat av: marielle

du är finast.

2010-04-13 @ 20:09:36
URL: http://alltommarielle.devote.se
Postat av: Sara!

JAG GILLAR DETTA MYCKET :D

2010-04-13 @ 20:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0