indescribable

nu har jag äntligen klarat av denna dödshelgen! efter 30timmars jobb på två dagar är jag nu helt utmattad, orkar ingenting! la mig i sängen nu, och ska alldeles snart sova :) mattias, sandra & johanna har varit mina änglar denna helgen, jobbarkompisar är trotsallt galet bra!! vi har haft en superhelg :) oskar har även hunnit flytta, vilket var otroligt jobbigt.. han är en utav mina bästa vänner & jag sakanr honom nått så grymt, redan! imorgon ska jag ta mig en välförtjänt sovmorgon, & det ska bli så otroligt skönt! sen får vi se vad som händer, men ett affropass med hannah är iallafall bokat klockan 17.00, awesome!
snart drar vi bruuuuuudar :D norge, oslo, äventyr! galet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0