just a small town girl

godmorgon godmorgon, :) en välbehövd sovmorgon till 9 idag, låg kvar en timma & läste min nya bok! nu är det bara 3 kapitel kvar, då kan ni förstå att jag varit helt besatt av den där himla boken! idag blir det att ta tillvara på min lediga tid, dock känner jag mig redan rastlös, haha. jennie & jag ska iallafall till stan & framkalla bilder, och sen kommer carro hem idag!!!!!! äääntligen. gud som jag saknar henne, & vi har missat sååå mycket, så idag tar vi vårat meeeegasnack :) fick förfrågan om att jobba 15-22 idag, men så blev inte fallet.. rätt skönt faktiskt. nu; promenad, duschen & stan!

Kommentarer
Postat av: Carro!

äntligen ses vi! :D

& jag är supernyfiken på vad du har att säga :) <3

2010-08-18 @ 13:13:43
Postat av: LOUISE NYBERG

Sv: Jaha, okej! Jag har aldrig gjort något sådant så jag vet inte. Men säger du att det är kul så är det säkert det!

Själv har jag jobbat på ett gym i sommar, som barnpassare, städare och lite alltiallo. Det var skitkul!

2010-08-19 @ 10:00:10
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0