mot alla odds

en härlig dag som började med att jennie&jag cyklade ner till granvallen för att spendera dagen tillsammans med ett härligt gäng glada gemlabor! gemladagarna it was, :) precis när jag kom ner, blev jag värvad till freshs fotbollslag, och jag hade inte så mycket val. fick spela dessa 30min, utan byte, eftersom att man var tvungen att vara en tjej på plan hela tiden. men allt gick bra, jag fick till några grymma skott och asbra glidtacklingar. kunde inte bli bättre;D dock förlorade vi, tyvärr. men jag var lika glad ändå :) gick runt och strosade bland allt härligt folk, sen körde jag hem tillsammans med jennie&elin! nu väntar jag på m in a fina vänner som snart kommer hit, det nalkas fest ikväll, och sedan utgång :) oleo! första gången sedan studenten. blir en lugn, men rolig kväll är jag säker på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0