maybe this time

ibland är det jobbigt att jämt behöva bli påmind om att alla andra kan göra sakerna jag inte får.. att ingen längre ens kan fråga mig om jag vill vara med, för att dom vet att de kommer få ett nej.. men jag antar att det är något jag får leva med.

dagen igår var grym (: ibland är gemla otroligt vackert, fick vi reda på, när sara, carro & jag slängde på oss alla vinterkläder, för att sedan bege oss ut i skogen o fota & ha otroligt kul tillsammans :D det var verkligen en upplevelse, och jag kunde inte sluta skratta! tove & hannah kom, och vi åkte till stan för att köpa massa godis, för närmare bestämt 94(!!)kronor.. vi smaskade i oss, framför en film. Simon kom även han förbi, och kollade tillsammans med oss.. dock va det mycket i mitt huvud, så jag va faktiskt väldigt tyst.
nu ska jag snart till skolsyster & sedan sjukhuset och därefter jobba (: sen blir det antingen bio eller myskväll. brabra :D

Kommentarer
Postat av: Tove

åh Johanna, det suger verkligen att det är så... Men du vet att vi älskar dig massor, J-an <3

2010-02-24 @ 16:35:24
Postat av: Hannah

Känner mig lite träffad där. Förlåt , nu känner jag mig jättedum.Men ibland känns det som att det blir jobbig för dig om vi frågar och vi vet att du inte kan , nu kanske jag är lite liddig men jag hoppas att du förstår vad jag menar. Det är sjukt att det skulle bli så här, du är inte värd detta, önskar bara att det kom ett mirakel och så blev allt bra! Du ska veta att jag älskar dig , du är världens bästa<3

2010-02-24 @ 18:29:39
Postat av: johanna

hannah, känn dig inte dum!! det jag menade var att jag vet att ni så himla gärna vill fråga, men kan inte för att ni vet att ni kommer få ett nej.. det känns så sjukt tråkigt att jag hela tiden måste säga nej till de saker jag alltid gjort tillsammans med er innan..

jag älskar dig med, du är bäst<3

2010-02-25 @ 00:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0