you make my world go around

ett år sedan olyckan, ett år av glädje, ett år av sorg, ett år av längtan, ett år av nya lärdomar, ett år av nya människor, ett år där jag har blivit en otroligt mycket starkare människa :)
tiden har gått otroligt snabbt, och jag har hunnit med så himla mycket under denna tiden.. både bra & dåliga saker! tur att man lär sig av sina misstag :) nu när denna dagen är över gäller det att se framåt, vara glad & njuta av livet, för tro det eller ej, så älskar jag mitt "nya" liv :D
dagen har spenderats i skolan, tillsammans med störtsköna människor, gick till skolsyster & fick mitt finger omlagt, eftersom jag skurit mig, haha, förvånade? neeeej!  sen fikade jag på staden med effe, otroligt skönt att prata med honom, han är otroligt fin den killen :)
nu har jag hämtat jennie på träningen, o ska sätta mig framför tv.n o kolla OS :D:D KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0