love

"Det största beviset någon kan ge på sin kärlek, är att han offrar livet för sina vänner"
en stor nackdel med att ha otroligt ont vissa tillfällen är att jag inte är mig själv, och därför beter mig lustigt mot folk. jag försöker, mer än allt annat att hålla humöret uppe, och jag vet att jag klarar det. men ibland styr nog kroppen över mig mer än jag tror, och därför kan jag inte själv styra över hur jag är. ibland är jag en sämre kompis, men allt det har med detta att göra. jag ber er därför att försöka tillåta att jag inte kan vara mig själv dessa gånger.. denna veckan har varit en sån vecka, och några har tagit detta fel tror jag.. jag är inte sur, jag är inte någon annan, jag har bara ont.
annars har dagen varit bra, jag var faktiskt & kollade på träningen i eftermiddags.. det var väl lite upp&ner, men verkligen kul att träffa alla :D och kul att se hur alla har utvecklats, det gör mig motiverad & glad :) nu blir det duschen & tv!

Kommentarer
Postat av: Elin

Johanna, jag älskar dig <3

2010-01-13 @ 18:43:33
Postat av: johanna

& jag dig, <3

2010-01-13 @ 19:00:04
Postat av: Carro

du är stark! jag älskar dig <3

2010-01-14 @ 19:37:23
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0