on the train

justprecis.. jag sitter på tåget, helt ensam, påväg till Stockholm (: väntar på att klockan ska bli 19.00, då även martina ska hoppa på! Kommer bli en grym helg i huvudstaden, det känner jag på mig! (:
gårdagskvällen spenderades med kusinen, joel & jennie. det blev ananas&jordgubbar doppade i smält choklad, barngeni(as usuall), promenix, x-box och film (: en sjukt bra kväll! Joel kan vara en utav de finaste killarna jag känner! <3 jennie & jag somnade sedan gott runt halv 1.
dagen idag har spenderats hos mormor, med middag, fika & prat ! vi tog bussen hem vid 13.00, sen fixade jag lite saker till helgen, innan jag tillslut satte mig på tåget.
ha det bra, <3


Kommentarer
Postat av: joel

:D ni är fina ni med<3

2010-01-09 @ 01:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0