take my hand, run away with me

det är inte det man tänker, utan det man gör, som kan förändra tillvaron.

år 2009 lärde jag mig att inte ta allting för givet,
mitt liv ändrades radikalt & jag bröt ihop,
men kämpade mig tillbaka,
detta året vill jag lära mig att ta tillvara på varje
tillfälle jag får vara med om, att njuta av allt jag
ser & jag allt får ta del av! livet är en fin sak,
och går aldrig o repris. detta året kommer bli grymt :D
& allt dåligt som hände förra året är glömt nu, det är
nya möjigheter, & jag vill göra allt för att fixa detta,
lina stensson!

ikväll blir det tjejkväll med hemlagad pizza, godis, mys & en massa prat tillsammans med hannah, tove & sara. det kommer bli undebart! sover sedan hos tove, och vid 8 imorgon blir det workworkwork till klockan 2..
detta är min fina syster, hon är underbar<3

Kommentarer
Postat av: jennie

älskar dig! <3

2010-01-02 @ 19:00:09
Postat av: jennie

älskar dig !

2010-01-02 @ 19:01:43
Postat av: jennie

ojdå blev visst dubbelt, sluuuurp!

2010-01-02 @ 19:02:24
Postat av: LOUISE

Gud vad lika ni är! :D

2010-01-03 @ 13:18:13
URL: http://lnyberg.blogg.se/
Postat av: johanna

JENNIE; du är störd :p ahahah

louise; jo, dom säger det (: dock tycker vi själva inte det ;p <3

2010-01-03 @ 13:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0