ungdomstinget 2010

oj, en sån otroligt GRYM helg, rätt ut sagt!
fantastiskt, allting. störtsköna människor,
inspirerande föreläsare & föreläsningar,
nya kunskaper, ett x antal fina nya vänner
rikare, och galet mycket flams! jag säger bara
SARA!!!! ojojoj, denna tjejen är underbar!
alla äventyr under helgen slår allt. du hjälpte
mig att bli glad igen, för innan denna helgen,
kände jag mig så ouppskattad & dålig, sen kom
jag dit, och allt vände :D hoppas man får se
alla igen! tusen tack även till ungdomsrådet
som fixat allt detta. :)
kvällen igår var störtmysig, satt i lobbyn o pratade skrattade, spelade kort, lekte lekar och bara var! så otroligt mycket fina människor, och dessa ifrån hela sverige. så många nya kontakter & vänner. det är otroligt. pratstunden med andreas, john-erik, evelin, rebecka och rebecka fram till småtimmarna var otroligt givande! himla bra människor! great. nu ska jag sova, för sömn har det inte blivit mycket av denna helgen vill jag lova! hoppas ni mår bra folk (:

Kommentarer
Postat av: Carro

2010-01-11 @ 15:19:18
URL: http://carolineglaans.blogg.se/
Postat av: Carro

johanna, berätta för mig vad det var förra veckan?

Du får aldrig tro att du är ouppskattad! För det är du verkligen inte! <3

2010-01-11 @ 15:20:18
URL: http://carolineglaans.blogg.se/
Postat av: johanna

det är inget nu (:

2010-01-11 @ 19:04:58
Postat av: Sara!

och jag säger bara JOHANNA! du är en sån fruktansvärt fin människa, glöm aldrig de <3 att träffa dig var så himla skönt, bara att tänka på dig gör mig otroligt glad, tänk då hur glad jag är när jag är med dig i verkligheten. jag hoppas verkligen vi kan ses snart, om inte tycker jag verkligen vi ska ses i sommar! BAMSE KRAM DIN LILLE VÄN.

2010-02-17 @ 21:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0