save tonight

nu börjar min sista vecka på sommarlovet, nästa vecka är jag i full gång med jobbet & det håller i sig i många  veckor framöver, vilket kommer bli grymt skönt(:
jag har haft en helt underbar helg som jag tillbringat med fina vänner hela tiden :) i fredags blev det myskväll med film och massa skratt. 10otroliga vänner fanns där.  <3 på lördagsmorgonen packade jag, hannah & carro in oss i min bil, och fot iväg mot öland! efter lite felkörningar och tusen skratt var vi framme. Färjestaden, äventyrsgolf, skratt, foton, felkörningar, Borgholm, netto, skratt, staden, korv, fika, hamnen, havet, stek, foton, filmer, prat, mys, solning, klarblå himmel, torget, kolla bröllopet på storbildstv, mys, skratt, middag på pappa blå, poolbaren, kapelludden, linbana, kalmarslott, foton, tuuusen felkörningar i kalmar, SKRATT, hemma! :D en heeeelt fantastisk dag som sedan avslutades tillsammans med martin, simon, eric, carro & hannah :) skräckis och mys! min lördag var helt utöver det vanliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0