Allt som lever är lyckligt.

jag har det bra i åseda, lever livet och bara njuter av alla underbara människor överallt :) kusinmatilda kom över igår, vi umgicks en stund, träffade joel & andreas sedan gick jennie & jag hem, lagade mat till mormor och morfar och därefter kom jocke till oss (: mycket prat, lite verkstad, har nog aldrig känt mig så lat i hela mitt liv, vi bara satt uppe och pratade i 4timmar.. inte okej johanna ;p men himla trevligt var det, och han är otroligt bra den killen! idag började dagen klockan 08.00, åt en god frukost, var himla morgonpigg, så jag gav mig ut på en långpromenad i det fantastiska vädret:) solen sken, hög musik spelades i min ipod och jag bara njöt av den friska luften. nu ska jag ut igen tänkte jag, denna gången med jennie som äntligen har vaknat!! 3 timmar efter mig bara. snart kommer mamma, kusinerna och deras föräldrar sen blir det god mat, tårta och mys. vi ska fira min 19årsdag som är imorgon, (:

Kommentarer
Postat av: sigge

söt blogg :)

hur må du?

2010-10-04 @ 16:21:17
URL: http://thisissigge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0