happy

packningen är i full gång, hela mitt rum är fullt av grejer, kläder och påsar ligger som en matta över mitt golv.. men jag är sjuk taggad :) det ska bli så grymt skönt att flytta! blir himla mycket grejer, & det kommer bli tungt, men spela roll? :D gårdagen var grym! kvällen avslutades med att jag fick besök av ett gäng fina vänner :) tårta och mys! nu är jag även en köttätande växt(!!!!) rikare.. från killarna för att jag ska komma ihåg dom under tiden vi blir norskar ;) dagen idag har spenderats på staden med mamma.. nu är jag 2000kronor fattigare, men 1par jeans, 5par leggins, 2 linnen & en mjukiströja, rikare :) mamma fixade även massa saker inför flytten & nu är nästan allt klart :) awesome!!

Kommentarer
Postat av: marielle

gillar stark det andra linnet från monki. jag råkar ha ett likadant ;)

2010-10-05 @ 22:37:42
URL: http://alltommarielle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0