lycka

gårdagen var guld! fika med marielle på eftermiddagen, & dessa timmarna med henne var fantastiska! hon sprider värme och glädje omkring sig, och det är så sjukt härligt :) efter fikan, träffade jag fina och saknade anna på stan, & vi gick tillsammans till ulriksbergskyrkan där det var en minikurs :) Jag trivs verkligen där, i gemenskapen bland alla underbara själar, allt är så stort, så fint och så glädjespridande! dom är lycka för mig, och jag är tacksam för varje minut jag kan tillbringa med alla! i 2.5h satt vi och pratade om diskuterade alltifrån de djupaste till de mest knasiga grejerna och bara njöt av tillvaron :) anna, jag och miriam tog oss sedan hem till miriams hus ute i granebo för att mysa ner oss under alla filtar och täcken uppe på loftet efter lite te & tända ljus. ni är bra tjejer, ni är glädje för mig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Har du några planer för helgen? :)

2010-10-01 @ 09:53:35
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: johanna

kul :)

ja, jag ska till min mormor och morfar, (: sen träffa kusinerna.. säga hejdå eftersom att jag flyttar till oslo nästa vecka! själv+

2010-10-01 @ 12:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0