who says

nu drar jag på en liten "släktträff", ett 30-tal från min pappas sida ska träffas ikväll & det ska bli supermysigt. även om det blir långt ifrån alla, så ska det bli gött att träffa släkten igen, för det var trotsallt ett bra tag sedan sist. (det brukar aldrig hända). på tal om ingenting så har jag haft en riktigt göttig dag med filmer, täcken, ljus, te, godis, frukter och bara massa slapp! sånna dagar tackar jag inte nej till! dock blir man himla rastlös när man inte jobbar ;o fattar inte hur folk klarar att inte jobba, jag hade klättrat på väggarna. nähe, nu ska vi ta våran racersaab och köra till familjen Lange :) imorgon drar jag till åseda, och träffar mina fina, fina vänner :D wiho! livet är aaaaaawesome! nu hoppas jag bara att armen/axeln ska sluta värka och att tabletterna för en gångs skull vill hjälpa!!! kraaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0