love

en sjukt bra dag på jobbet, sandra & jag satt & pratade om allt mellan himmel och jord en timma nu ikväll när våra brukare gjorde annat :) denna tjej är fantastisk. Jag kommer sakna Vikaholm, alla underbara människor, alla skratt.. världens bästa jobb kan man verkligen säga :) kärlek till alla er!! nu ligger jag här, väntar på att oskar ska höra av sig.. han ligger på sjukhuset, ramlade med cykeln innan idag och det ända jag vet är att han ligger på akuten, och har brutit ett nyckelben.. heja mig! pratar med andreas för att tänka på annat, & guuu som jag saknar honom!! imorgon blir det att betla lägenheten i oslo, första hyran. vi kommer att bo hos alexander & martin den första veckan, och sen har vi förhoppningsvis eget :) jag längtar såååå mycket! idol är nu klart för idag, och som jag hade väntat mig, så gick alice vidare, tillsammans med andreas! grymt bra :D vi säger så sålänge, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0